فلفل سیاه یکی از انواع فلفل و از دانه‌های خشک شده پودر شده آن به عنوان ادویه در غذاهای مختلف استفاده می‌شود. فلفل سیاه از تولیدات گیاه پرورشی Piper nigrum است که در مناطق گرمسیری رشد می‌کند. برای تهیه فلفل سیاه، دانه‌های رسیده از گیاه جمع‌آوری شده، خشک و سپس پودر شده و بسته‌بندی می‌شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت ۱۰۰ گرم فلفل سیاه| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


فلفل سیاه یکی از انواع فلفل و از دانه‌های خشک شده پودر شده آن به عنوان ادویه در غذاهای مختلف استفاده می‌شود. فلفل سیاه از تولیدات گیاه پرورشی Piper nigrum است که در مناطق گرمسیری رشد می‌کند. برای تهیه فلفل سیاه، دانه‌های رسیده از گیاه جمع‌آوری شده، خشک و سپس پودر شده و بسته‌بندی می‌شود.

قیمت ۱۰۰ گرم فلفل سیاه| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



فلفل سياه داراي طعم تند و تلخي است و به عنوان يك ادويه پركاربرد در غذاهاي مختلف به كار مي‌رود. همچنين فلفل سياه داراي خواص دارويي نيز است و مي‌تواند در درمان برخي بيماري‌هاي عفوني، ضد التهابي، ضد تشنج و ضد سرفه مؤثر باشد.

قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت فلفل سياه ساييده-قيمت فلفل سياه فله-فلفل سياه هندي-فلفل سياه 75 گرمي گلستانخواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياهرا باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياهدر خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت فلفل سياه ساييده-قيمت فلفل سياه فله-فلفل سياه هندي-فلفل سياه 75 گرمي گلستان با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياهو قيمت فلفل سياه ساييده-قيمت فلفل سياه فله-فلفل سياه هندي-فلفل سياه 75 گرمي گلستان كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص بيشمار فلفل سياه براي زن و مرد و كودك و نسخه هاي درماني آن
فلفل سياه شامل ميوه هاي خشك شده تيره رنگ گياه فلفل مي باشد كه بومي جنوب هند محسوب مي شود. فلفل سياه به عنوان ادويه و چاشني استفاده مي شود. فلفل سياه گياهي بالارونده محسوب مي شود كه داراي ريشه هاي ساقه خيز و كوتاه مي باشد.
فلفل سياه طعم تند و سوزنده اي دارد و همچنين يك گياه دارويي خوراكي با فوايد بسيار زياد محسوب مي شود. فلفل سياه از بوته اي باريك و بلند تشكيل شده است، كه در رنگ هاي متنوعي چون سبز ، قرمز ، زرد و نارنجي مي باشد، كه براي خوش طعم كردن غذا از آن استفاده مي شود.
اما در ميان ساير فلفل ها، فلفل سياه شايع ترين نوع مي باشد كه آنها ابتدا پخته و سپس خشك مي شوند.
آيا فلفل سياه براي شما خوب و مناسب است؟
اين ادويه يك منبع عالي از منيزيم، ويتامين K، آهن و فيبر است. همچنين حاوي روغن ضروري به نام پيپرين است كه در هنگام آروماتراپي، براي كاهش درد عضلات، مسائل گوارشي و حتي آرتريت التهابي مورد استفاده قرار مي گيرد.
فلفل سياه همچنين داراي خواص ضد باكتري، آنتي اكسيداني، تقويت كننده سيستم ايمني و كاهش تب است.
فلفل همچنين ميتواند براي افرادي كه قصد ترك سيگار را دارند، به طور موثري كمك كننده باشد. فلفل سياه بايد در مقادير متوسط مصرف شود و از مصرف بيش از حد آن اجتناب شود. زيرا يك ادويه است و نوعي از غذا محسوب نمي شود.
هنگامي كه با مواد ديگري مانند زردچوبه، دارچين و زيره سبز مورد استفاده قرار ميگيرد، تركيبي عالي از ادويه ها را تشكيل مي دهد.
يك قاشق غذا خوري فلفل سياه (6 گرم) حاوي :
كالري :15.9
كربو هيدرات :4.1 گرم
چربي و كلسترول:0 گرم
سديم :حدود 3 ميلي گرم
فيبر رژِيمي :2 گرم
فلفل سياه همچنين حاوي ويتامين C (حدود 2 درصد از ميزان توصيه شده )
كلسيم (3 درصد از ميزان توصيه شده )
آهن (10 درصداز ميزان توصيه شده )
پروتئين حدود 0.7 گرم است.
مزاياي فلفل سياه براي سلامتي:
1. بهبود سلامت گوارش:
گوارش و آنزيم ها را تحريك مي كند، بنابراين اينگونه هضم را افزايش مي دهد. زماني كه فلفل سياه مصرف مي كنيد به خصوص با وعده هاي غذايي، ميتواند توانايي هضم غذا را افزايش دهد.
در بخش سلامت نمناك مي خوانيد كه تحقيقات نشان داده است كه فلفل سياه اثرات مثبتي بر آنزيم هاي پانكراس نيز دارد. فلفل سياه همچنين به كاهش گاز معده كمك مي كند و مي تواند در درمان اختلالات كوليك موثر باشد و از بيماري هاي صرع نيز جلوگيري مي كند.
2. فلفل سياه براي جلوگيري از سرطان:
مطالعات نشان دادند كه از پيپرين موجود در فلفل سياه، فعاليت هاي محافظتي را عليه انواع مختلف سرطان انجام مي دهد. همچنين جذب مواد مغذي ديگر مانند سلنيوم، كوركومين، بتاكاروتن و ويتامين هاي B را در روده هاي شما را افزايش مي دهند، كه تمام اين مواد مغذي براي سلامت روده و پيشگيري از سرطان موثر مي باشند.
يكي ديگر از مطالعات نشان مي دهد كه استرس بر روي ركتوم را كاهش مي دهد و به جلوگيري از سرطان كولون كمك مي كند. همچنين خواص مشابهي در موارد سرطان پروستات نيز دارد و يك، داروي شيمي درماني در درمان سرطان پروستات مورد استفاده قرار مي گيرد.
3. فلفل سياه براي كاهش فشار خون:
فلفل سياه مي تواند فشار خون را در حيوانات كاهش دهد، و اثرات مشابهي نيز در انسان وجود دارد. مصرف پيپرين در كنترل فشار خون به اثبات رسيده است.
4. فلفل سياه براي كمك به كاهش وزن:
مطالعات نشان دادند كه تركيبات پيپرين كه در فلفل سياه وجود دارد كه با تشكيل و انباشت سلول هاي چربي مبارزه مي كند. همچنين مي تواند به اهداف كاهش وزن شما كمك كند و يك جايگزين مناسبي در درمان مسائل مربوط به چاقي و چربي بيش از حد مي باشد.
فلفل سياه را بر رژيم غذايي روزانه خود براي كاهش وزن اضافه كنيد، زيرا يك قاشق چاي خوري از آن فقط 8 كالري دارد. مي توانيد از اين ادويه بر روي سينه مرغ و يا سبزيجات كبابي استفاده كنيد.
5. درمان سرماخوردگي و سرفه با فلفل سياه:
فلفل سياه براي اين منظور درعلم پزشكي باستاني چيني سالها مورد استفاده قرار مي گرفته است. زيرا گردش خون و جريان مخاطي را تحريك مي كند و هنگامي كه با عسل تركيب كنيد، اثربخشي آن افزايش مي يابد و به عنوان يك عامل سركوب كننده طبيعي سرفه به كار مي رود.
به سادگي يك قاشق چاي خوري فلفل سياه را با دو قاشق غذاخوري عسل، در يك فنجان مخلوط كنيد، مقداري آب جوش را به آن بيفزاييد و اجازه دهيد تا حدود 15 دقيقه بماند. سپس نوشيدني را ميل كنيد. آن را سه بار در روز تكرار كنيد تا از گرفتگي و احتقان سينوس ها رها شويد.
6. كمك به كاهش علائم آسم با فلفل سياه:
يك مطالعه انجام شده بر روي بيماران مبتلا به آسم نشان داد، كه گنجاندن فلفل در رژيم غذايي آنها كمك كرد تا شرايط شان بهبود بخشد. فلفل سياه دستگاه تنفسي را پاك مي كند و ساير علائم مربوط به آسم را كاهش مي دهد.
7. فلفل سياه براي مبارزه با عفونت:
خواص ضد باكتري فلفل سياه در اينجا نقش ايفا مي كند و به جلوگيري از عفونت و گسترش بيماري ها كمك مي كند.
8. فلفل سياه داراي مزاياي آنتي اكسيداني:
فلفل سياه اثرات آنتي اكسيداني فوق العاده اي دارد، كه به روش هاي مختلف بر روي سلامتي تاثير ميگذارد. آنتي اكسيدان ها از آسيب راديكال هاي آزاد جلوگيري مي كنند و سيستم ايمني بدن را افزايش مي دهند. در مطالعه ديگري در هند، موش هايي با استرس اكسيداتيو القا شده زماني كه فلفل سياه مصرف كردند بهبود قابل توجهي در وضعيت آنها مشاهده شد.
فلفل سياه بالاترين ميزان اكسيدان ها را در تمام مواد غذايي مورد بررسي قرار داده شده، دارد. همچنين داراي بالاترين مقدار فنين است كه مزاياي سلامتي مختلفي را براي بدن به وجود مياورد. همچنين باعث پيشگيري از بيماري هاي جدي مانند سرطان ميشود.
9. فلفل سياه براي بهبود سلامت دهان و دندان:
برخي از مطالعات نشان مي دهد كه مصرف فلفل بر روي دهان و دندان، به دليل خواص ضد باكتري بسيار موثر است و آنها را از درد و ساير عفونت هاي دهاني در امان نگه مي دارد. فلفل داراي خواص ضد التهابي است ،كه از التهاب لثه ها جلوگيري مي كند. حتي مي توانيد فلفل را با نمك مخلوط كنيد و براي تسكين دردهاي دنداني مورد استفاده قرار دهيد.
به سادگي مقدار مساوي از اين دو ادويه را با هم تركيب نماييد و آن را در دهان غرغره كنيد و براي دندان درد هاي شديد مي توانيد فلفل سياه را با روغن ميخك مخلوط كنيد و به منطقه آسيب ديده اعمال نماييد با اين حال تحقيقات محدودي در اين زمينه وجود دارد، پس بهتر است كه قبل از استفاده با دندان پزشك مشورت كنيد.
10. فلفل سياه سلامت مغز را بهبود مي بخشد:
فلفل سياه تاثيرات زيادي بر سلامت مغز دارد. پپريني كه در فلفل سياه وجود دارد به عنوان يك مهار كننده آنزيم هاي مسئول تجزيه انتقال دهنده هاي عصبي عمل مي كند.
اين آنزيم همچنين عملكرد هورمون ديگري به نام ملاتونين را كاهش مي دهد كه چرخه خواب و بيداري را تنظيم مي كند. اين همچنين در كاهش بيماري هاي پاركينسون اهميت دارد و آنزيم ديگري را به نام دوپامين كه هورمون احساسات خوب است را مختل مي كند.
دوپامين در بيماران مبتلا به پاركينسون كم است و مصرف فلفل سياه باعث كاهش علائم آن مي شود. در مورد افسردگي نيز اثرات مشابهي ديده مي شود. همچنين مي تواند پيري و زوال عقل را به تأخير بياندازد و به جلوگيري از آلزايمر كمك كند.
همچنين فعاليت عصبي را در مغز افزايش ميدهد، در نتيجه ممكن است تشنج را نيز كاهش دهد. همچنين از سلول هاي عصبي محافظت مي كند و مانع مرگ سلولهاي اوليه مي شود. علاوه بر همه اينها اثرات مفيدي در بيماران سكته مغزي نشان داده است.
11. فلفل سياه براي بهبود باروري در مردان:
فلفل سياه نقش مهمي در بهبود باروري در مردان دارد. ثابت شده است كه سطح تستسترون را افزايش مي دهد، زيرا غني از روي و منيزيم است كه دو ماده معدني مهم براي هورمون هاي جنسي مردانه مي باشند.
همچنين تعداد اسپرم و غلظت آن را افزايش مي دهد. روي موجود در فلفل نيز در توسعه و حركت اسپرم كمك كننده است.
12. فلفل سياه براي كمك به ترك سيگار:
مطالعات نشان داده است كه استنشاق بخار ناشي از فلفل سياه مي تواند علائم ناشي از ترك سيگار را كاهش دهد. گرايش هاي سيگار با استنشاق بخار فلفل سياه به طور قابل توجهي كاهش مي يابد.
13. كمك به درمان ديابت با فلفل سياه:
آنتي اكسيدان هاي موجود در فلفل سياه ميتوانند به تثبيت ميزان قند خون كمك كنند. آنها تنظيم كننده هيپرگليسمي هستندو از اين طريق به درمان ديابت كمك مي كند.
يك مطالعه در سال 2013 ثابت كرده است كه روغن فلفل سياه مي تواند دو آنزيم را كه نشاسته را به گلوكز بر مي گرداند و نشانه هاي ديابتي را مهار كند.
مصرف فلفل سياه مي تواند جذب گلوكز را نيز به تاخير بيندازد. پپرين موجود در فلفل سياه مي تواند به عنوان يك عامل افزايش دهنده در كنار متفورمين (داروي ديابت) مورد استفاده قرار گيرد و كمك مي كند تا دوز آن افزايش و عوارض جانبي ناشي از آن كاهش پيدا كند.
و در كل به كاهش علائم اين بيماري نيز كمك مي كند.
14. فلفل سياه براي درمان سنگ مثانه:
يكي ديگر از خواص فلفل سياه اين است كه مي تواند به دفع سنگ مثانه كمك شاياني كند. تحقيقات نشان داده است فلفل سياه براي درمان سنگ در مجاري ادرار موثر است.
15. خاصيت ضدافسردگي فلفل سياه:
فلفل سياه يك داروي ضدافسردگي طبيعي است. پپرين موجود در فلفل سياه مانند يك داروي ضدافسردگي عمل كرده و سيستم عصبي را تحريك مي كند. در نتيجه توانايي شناختي افزايش مي يابد.
16. فلفل سياه براي رفع حالت تهوع:
با استفاده از خواص فلفل سياه مي توان انواع ناراحتي هاي معده را تسكين داد، كافي است يك قاشق چاي خوري فلفل سياه را با يك قاشق غذاخوري آب ليموي تازه در يك ليوان آب گرم مخلوط كنيد. اين مخلوط را به آرامي بنوشيد تا زماني كه احساس تسكين كنيد.
17. فلفل سياه براي درمان بيماري سل:
فلفل داراي خواص ضد التهابي است. فلفل سياه به پاكسازي ريه ها كمك كرده و توليد مخاط درون ريه ها را كاهش مي دهد.
پاكسازي ريه ها نيز در كاهش درد قفسه سينه موثر است. خاصيت ضد التهابي موجود در فلفل به درمان التهاب ناشي از سرفه در بيماري سل كمك مي كند.
مزاياي استفاده از فلفل سياه براي پوست:
آنتي اكسيدان هاي قوي كه در فلفل سياه موجود هستند ، مزاياي ضدپيري فوق العاده را ارائه مي دهند. فلفل سياه پوست را تميز مي كند و به درمان آكنه و ساير بيماري هاي پوستي كمك مي كند.
18. فلفل سياه براي مبارزه با چين و چروك:
آنتي اكسيدان هاي موجود در فلفل سياه با آسيب راديكال هاي آزاد مبارزه مي كنند كه آنها مي توانند نشانه هاي پيري را ايجاد كنند و به پوست شما آسيب برسانند.
فلفل سياه علائم پيري زودرس مانند چين و چروك، خطوط ريز و حتي لكه هاي تيره را از بين مي برد. شما مي توانيد به سادگي فلفل سياه را به رژيم غذايي روزانه خود اضافه كنيد، تا اثرات تقويت كننده پوست را در آن مشاهده نماييد.
فقط يك قاشق چاي خوري فلفل سياه را با مقدار مساوي از عسل و زردچوبه تركيب نماييد و آن را به عنوان ماسك روي صورت خود اعمال نماييد و پس از 15 دقيقه با آب سرد شستشو دهيد.
19. فلفل سياه براي سم زدايي پوست:
فلفل سياه مي تواند به عنوان يك اسكراب براي پوست مورد استفاده قرار بگيرد و سلول هاي مرده را از بين ببرد، كه باعث ميشود پوست نرم تري داشته باشيد. مقداري فلفل سياه را له كنيد و در آب بخيسانيد و يك قاشق چاي خوري ماست را به آن اضافه نماييد.
سپس اين اسكراب روي صورت خود اعمال نمايد و بعد از 20 دقيقه بشوييد. اين اسكراب به حذف سموم از پوست شما كمك مي كند و درخشان شدن و نرمي آن را افزايش مي دهد، يا همچنين مي تواند گردش خون در پوست را ترويج بخشد و اكسيژن و مواد مغذي بيشتري را به پوست شما اهدا كند.
خواص ضد التهابي و ضد باكتري آن به جلوگيري از آكنه نيز كمك مي كند.
مزاياي استفاده از فلفل سياه براي مو:
خواص آنتي اكسيداني فلفل سياه كمك مي كند تا مسائل جدي مو، مانند:شوره سر و ريزش حل شود. همچنين مي توانيد براي اثر بخشي بهتر، آن را با عسل يا زردچوبه تركيب كنيد.
20. فلفل سياه براي كمك به درمان شوره سر:
اگر از مشكلات شوره سر رنج مي بريد، فلفل سياه يكي از بهترين درمان ها است. يك قاشق چاي خوري فلفل سياه ،له شده را به يك كاسه كشك اضافه كنيد و آن را روي پوست سر خود اعمال نماييد و پس از حدود 30 دقيقه با آب بشوييد.
مي توانيد پس از آن از شامپو استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد كه از اين مخلوط بيش از حد استفاده نكنيد، زيرا ممكن است باعث ايجاد سوزش و ناراحتي پوست سر شود.21. فلفل سياه براي بازسازي و ترميم مو:
يك قاشق چاي خوري از دانه هاي فلفل سياه و سفيد را با آبليمو تركيب نماييد و روي پوست سر و موي خود اعمال كنيد. باعث مي شود تا موهاي شما احيا شود و به آن براقي و درخشندگي و نرمي اهدا مي كند و پس از 10 تا 15 دقيقه با آب سرد شستشو دهيد.
همچنين مي توانيد يك قاشق چاي خوري فلفل سياه را با مقدار مساوي عسل تركيب كنيد و به موهاي تان اعمال نماييد باعث مي شود تا ريشه مو تقويت شود.
چگونگي انتخاب و نگهداري فلفل سياه:
فلفل سياه هم به شكل پودر و هم به شكل سالم و كامل يافت مي شود. دانه هاي سالم فلفل بهتر هستند، زيرا احتمال اينكه تقلبي باشند، وجود ندارد. هنگام خريدن دانه هاي سالم فلفل، دقت كنيد كه كوچك، سنگين و بدون لكه باشند.
نگهداري فلفل سياه:
براي نگهداري فلفل سياه، آن را در ظرف شيشه اي دربسته و بدون هوا گذاشته و ظرف را در جاي خنك و خشك قرار دهيد. پودر فلفل مي تواند حدود سه ماه نگه داري شده، اما دانه هاي سالم فلفل مي توانند براي مدت نامحدودي نگه داري شوند. فريزكردن فلفل هم روش نگه داري خوبي است، اگرچه ممكن است مزه آن تغييركند و تندتر و قوي تر شود.
عوارض جانبي جدي فلفل سياه:
1.ايجاد احساس سوزش در معده:
خب، همه مي دانيم كه فلفل سياه «تند» است. عقل سليم به ما مي گويد كه نبايد استفاده از فلفل سياه را در وعده هاي غذايي خود محدود كنيم.
اما گاهي همين عقل سليم پا پس مي كشد و كنترل از دست ما خارج مي شود! در چنين موردي، مصرف بيش از حد فلفل مي تواند به سوزش شديد در معده منجر شود. نگران نباشيد، اين سوزش بر طرف مي شود، و كاملا موقتي است.
2. فلفل سياه ممكن است كه باعث مرگ شود:
اين اتفاق بسيار نادر است. اما اگر فلفل به صورت مستقيم مصرف شود، مي تواند وارد ريه ها و باعث مرگ شود، به خصوص در مورد كودكان. پس توصيه مي شود فلفل سياه را در تركيب با غذا مصرف كنيد و به صورت مستقيم از آن استفاده نكنيد.
3. ايجاد احساس سوزش در چشم با مصرف فلفل سياه:
يادتان باشد فلفل سياه تند است! پس از تماس مستقيم آن به پوست تان اجتناب كنيد. اگر تصادفا اين ادويه با چشم تان تماس داشته باشد، ممكن است باعث احساس سوزش و قرمزي در پوست و چشم تان شود.
4. تداخل فلفل سياه با برخي از داروهاي خاص:
بيماراني كه سيكلوسپورين A، كولينرژيك، ديگوكسين، و سيتوكروم پي 450 مصرف مي كنند، بهتر است از مصرف فلفل سياه اجتناب كنند.
5:احتمال ايجاد اختلالات گوارشي با مصرف فلفل سياه:
فلفل سياه ممكن است معده را ناراحت كند يا باعث بروز مشكلات گوارشي شود. بنابراين، بيماراني كه از اختلالات گوارشي رنج مي برند نبايد فلفل سياه مصرف كنند.
6. ايجاد مشكلات تنفسي با مصرف فلفل سياه:
نبايد فلفل سياه را استنشاق كرد، زيرا ممكن است به مشكلات دستگاه تنفسي مانند آسم و … منجر شود.
7. فلفل سياه باعث تحريك مي شود:
در مواردي نادر، مصرف فلفل سياه مي تواند به تحريك پوست بينجامد كه علائم آن خارش، ورم، و قرمزي پوست هستند.
8. باعث بروز مشكلاتي در دوران بارداري و شيردهي مي شود:
اگر باردار هستيد، پس بدنتان نسبت به ادويه ها حساس است. در نتيجه از مصرف فلفل سياه اجتناب كنيد. اگر عاشق طعم آن هستيد، اندكي را به غذاي محبوب خود اضافه كنيد.
طعم و مزه ي تند فلفل سياه مي تواند به شير مادر منتقل شود. بنابراين، اگر در دوران شيردهي به نوزاد خود به سر مي بريد، از فلفل سياه دوري كنيد.
9. افزايش خشكي پوست با مصرف زياد فلفل سياه:
فلفل سياه را نبايد در مقادير زياد مصرف كرد، زيرا ممكن است كه باعث خشكي پوست شود. اگر پوست خشكي داريد، از مصرف بيش از حد فلفل سياه اجتناب است.
10.در طول تابستان از مصرف فلفل سياه اجتناب كنيد:
تابستان ها گرم است و فلفل سياه مي تواند حرارت بدن را افزايش دهد و حتي منجر به خونريزي بيني شود. بنابراين تا حد ممكن از مصرف فلفل سياه در تابستان ها اجتناب كنيد.
قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت فلفل سياه ساييده-قيمت فلفل سياه فله-فلفل سياه هندي-فلفل سياه 75 گرمي گلستان مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 197 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585964

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .